NEWS:  28. Juni 2019: Sommerständli Fischbach findet statt!       14. Juni 2019: Quartierständli Schmitten findet statt!       07. Juni 2019: Quartierständli Halden findet statt!       
 
Unser nächster Anlass: Samstag, 07. Dezember 2019
08.30 Uhr bis 16.00 Uhr  Probesamstag bmb
 Willkommen
 News
 Jahresprogramm
 Mitglieder
 Organisation
 Kontakt
 Musiglager
 Chronik
 Archiv
    Details
 Intern
 
2019   2018   2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009   2008   2007   2006   2005   2004   2003   2002   

31. Oktober 2004: Roli for president...

Mir händ en Presi, mir händ en Presi, mir händ en super, super Pre-e-si...!" Liebe Roli, Dini bmb-Schöfli gratuliert Dir alli nomal ganz, ganz herzlich zur Wahl zum Bänggner Gmeindspresi und wünschet Dir vill Glügg und Erfolg i dem "Aemtli"...
 
 

16. Oktober 2004: Hochzig Ursi und Daniel Konrad-Bucher und Marcel und Angi Thum-Müller

Bi chüelä Temperature händ mir schu wieder törfä zur Hochzit gratulierä - und das grad zwei Mal am gliche Tag! Mir wünsched am Ursi und am Daniel mit dä Alexandra und a dä Angi und am Marcel mit dä Sarah alles Gueti und bedanket üs ganz herzlich für d'Bewirtig und für d'Spändä!
 
 

21. August 2004: Hochzig Evelyne und Markus Ricklin-Tremp

Uesi Evelyne hät ire Markus ghüüratet, und natürlich hät ine d'bmb s obligate Ständli bracht. Mir wünschet ine beide nomal vill Glück und alles Gueti für di gmeinsame Zuekunft und dangget ganz, ganz herzlich für de Kassazuestupf und de feini Apéro. Mmmmhhhh!!!
 
 

03. Juli 2004: FERIENZEIT...

Wir wünschen allen bmb-lern (natürlich mit Anhang, Kind und Kegel...) wunderschöne und erholsame Sommerferien! Wir sehen uns am Ständchen in der Unterhalden am Freitag, 13. August 2004. Der Vorstand
 
 

25./26. Juni 2004: Waldfest im Haslenwald

Petrus war uns hold, das Waldfest konnte bei trockenem Wetter durchgeführt werden. Herzlichen Dank allen Mitgliedern von Turnverein und Bürgermusik sowie allen Helferinnen und Helfern für den tollen Einsatz!

mehr...
 
 

07. Juni 2004: ...scho wider Nachwuchs...

...i de bmb-Family! Mir alli gratulieret de Marianne und em Marcel mit em Mike ganz herzlich zur Geburt vo de Sarina Lenya hüt Morge, 07. Juni 2004, und wünschet de ganze Familie vill Glück, Gsundheit und nume zu Bescht...!
 
 

05./06. Juni 2004: St.Galler Kantonalmusikfest Uzwil

Ein strenges aber wunderschönes Wochenende ist bereits wieder vorbei. An dieser Stelle nochmals ganz herzliche Gratulation zum tollen Erfolg!

mehr...
 
 

20. Mai 2004: bmb-Nachwuchs am Auffahrtstag

Es hät scho wider Nachwuchs gäh. Mir fröiet üs über d Geburt vo de A L E X A N D R A wo am Dunschtig, 20. Mai 2004 uf d Wält cho isch. Mir alli gratulieret de Eltere Ursi & Daniel ganz herzlich und wünschet ine und irem chliine Sunneschii vill, vill Glück und Freud für Zuekunft!
 
 

14. Mai 2004: Warm-Up 2004

Die Bürgermusik Benken läutete an diesem Abend den Schlussspurt aufs Kantonale hin ein, für sich selbst und sicherlich auch für die drei Gastvereine Feldmusik Jona, MG St.Gallenkappel und MG Schänis. Zwar nicht ganz unter Wettkampfbedingungen, aber zumindest vor den Ohren zahlreicher Musikexperten und -fans boten die vier Vereine einen interessanten Einblick in den Stand der Vorbereitungen aufs grosse Fest in Uzwil.

mehr...
 
 

31. März 2004: Zürcher Sächsilüüte

Leider chömer de "Lord Mayor of London" doch nöd über s Bellevue begleite, d Zunftmusig hät plötzlich doch no ja gseit. Aber mir wiret sicher wider ghöre vo dene Zünftler. Schad, aber mir gönd natürli au gern es anders Jahr...
 
 

01. März 2004: 107. Generalversammlung

thumbs/GV1_Neumitglieder.png
Unsere 10 Neumitglieder
thumbs/GV5_Vorstand_neu.png
Der Vorstand
thumbs/GV6_faehnleins.png
Fachsimpeln mit dem Präsi
thumbs/GV7_jassen.png
Der obligate Nach-GV-Jass
thumbs/GV2_Vizes.png
Claudia zu Claudio - die bisherige und der neu gewählte Vizepräsi
thumbs/GV3_Musikkommission.png
Andi, der abtretende MuKo-Präsi und Markus, das frisch gewählte MuKo-Mitglied
thumbs/GV4_Jubilaren.png
Die Geehrten: Marianne für 10 Jahre, Hans für 45 Jahre Mitgliedschaft


mehr...
 
 

22. Februar 2004: bmb-Nachwuchs

Es hät scho wider Nachwuchs gäh... Mir gratulieret de Angi und em Marcel ganz herzlich zur Geburt vom Töchterli Sarah und wünschet de frischbachne Familie alles Gueti und vill Glück!
 
 

10./11. Januar 2004: Unterhaltungskonzert

bmb International

mehr...
 
 

2019   2018   2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009   2008   2007   2006   2005   2004   2003   2002